Ändring / reklamation

Vi tänker alltid på kunden först. Vi är mycket lätta att ha att göra med om du inte är nöjd med produkten du har fått. Vårt mål är att ingen ska få dåliga varor från oss och att vi bara ska ha nöjda kunder.


Brist på leverans

Om du inte har motagit eller om det är brister på din leverans så måste det raporteras så fort som möjligt. Du kan kontakta oss så följer vi upp saken för dig omedelbart.


Fel på produkten

Våra varor är färska och klagomål angående kvalitet och leverans måste rapporteras så fort som möjligt. Klagomål bör först riktas mot bageriet som har levererat tårtan för snabb uppföljning. Om det ska bes om återbetalning⁄reklamation måste det skickas en skriftllig redogörelse på e-post till oss. Vi följer då upp denna med bageriet som levererade varorna och behandlar din förfrågan så fort som möjligt.


Ändring av beställning

Om du vill ändra innehållet på din beställning kan du svara på bekräftelsen du mottog på e-post och be om de ändringar du vill göra. Om du vill ändra tidpunkt för hämtning/leverans måste du kontakta bageriet så fort som möjligt.


Avbeställning

Avbeställning eller ändring av en order måste helst ske innan 2 arbetsdagar innan avtalad leverans, men om ni tar kontakt med oss efter fristen så kan vi se om hinner avbeställa tårtan.